Nu är det bara en månad kvar!

6kommentarer

Den 12 februari 19.40 lyfter planet från Köpenhamn med mellanlandning
i Berlin och Abu Dhabi och 28 timmar senare så stiger sonen av planet i Brisbane.
Det ska bli mycket spännade att få följa Dennis resa i detta stora land.
Mera om sonens kommande resa kan ni själva läsa här.
 
Dessa djur kan vara mera farliga i Australien, än som på bilden från Ölands djurpark
 
Mera om en Mammas fundering
angående sonens kommande resa
kommer ni säkert inta att undgå
på den här ploggen.
 
:-)
 
 

6 kommentarer

Susanne

12 Jan 2013 19:46

Tänka sig, min äldste son åkte iväg från Italien till Sydney i tisdags kväll, via Abu Dhabi även han. Jag stannade kvar i Italien så pass länge att jag kunde följa honom till flyget. Han har fått visum för ett år - för att jobba.

soffie

12 Jan 2013 20:37

vilken grej att få uppleva och jag ska självklart följa hans resa.jag var i Australien å luffade runt 1990 sen återvände jag 2008 och var enbart i Sydney eyy fantastiskt land. kramen

soffie

12 Jan 2013 20:39

glömde ju fråga har du tänkt att besöka han där?

annechristines/bustanten

12 Jan 2013 23:32

Låter mycket spännande. Men krokodilen ser livsfarlig ut.
Hua som vi säger i norr.
Kikade in lite snabbt.
Får väl önska godnatt då klockan är mycket.
Natti natti

AnnaKK

13 Jan 2013 10:29

Hoppas alla hiskeliga eldsvådor är släckta tills dess - och i övrigt; Vilket äventyr!!! :-D En av sönerna på granngården var i Australien under hösten (kom hem strax innan jul) där han jobbade på en stor gård under skörden. Har tyvärr inte träffat honom så jag har kunnat "intervjua", men att det måste ha varit en spännande resa och upplevelse tvivlar jag inte på.

AnnaKK

13 Jan 2013 10:32

Kikade in på Dennis blogg - vilken lista han har gjort! Kanon!!! :-D

Hoppas din jobbenatt har flutit på bra, och att vädret har varit lagom spännande!? :-) Här har vi fått ytterligare en halv centimeter snö, men den har knappast orsakat något trafikkaos.

Kommentera

Publiceras ej