Lovade visst för mycket!

4kommentarer

Tanken var att jag skulle visa lite bilder från det nya ubåtsmuseumet som håller på att byggas i Karlskrona eftersom jag blivit lovad en förhandsvisning där. Men...nu gick det inte som jag hoppats för att de var tvugna att provtrycka och mäta lite olika väden innan det kunde visas, så nu är jag lika besviken som ni. Eftersom de såg hur ledsna vi blev så lovade museumets chefen att vi skulle få en visning när allt var klart innan de öppnar för allmänheten. Så lite nöjd är jag allt. Ska bli väldigt spännande. Lovar att jag ska visa er så fort jag varit där.
 
 
Lika grått idag, men det gör inget!
 
:-)
 

4 kommentarer

Mia

18 Dec 2013 18:44

Då har vi alla något att se fram emot... ;-)

irma frisör och makeupartist!

18 Dec 2013 21:36

sv: Vad roligt att du tycker det! Blir så glad och motiverad !!

Soffie

18 Dec 2013 22:48

Men vad bra att ni får komma dit vid ett annat tillfälle, kramen

AnnaKK

20 Dec 2013 10:45

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge... Hm!? <:-)

Kommentera

Publiceras ej