Fika med gästbloggaren!

6kommentarer

Äntligen fick jag en fikastund med min upptagna gästbloggare. Många har ju hört av sig för att göra en intervju efter att N gästade mig senast. Kameran var naturligvis med så att jag kunde dokumentera träffen. Efter att vi kollat runt på lite andra bloggar så fick vi massor av förslag till en passande profilbild.
 
 
Som tur är så gillar även min lilla gästbloggerska te.
 
 
Eftersom det var lördag så blev det även lördagsgodis.
 
 
Mycket te och goda lussebullar
 
 
 
Tiden går fort när man har mycket att pratat om!
 
Ha en fortsatt fin andra advent!
 
:-)
 
 

6 kommentarer

Spanaren

09 Dec 2013 07:44

Så vacker bloggare. Första bilden kan jag knappt se mig mätt på ... tack/ kram

Anonym

09 Dec 2013 10:39

Helt underbart, tack för det. Ha nu en bra start på den nya veckan. Kram på dig

AnnaKK

09 Dec 2013 15:56

Ha-Ha!

Vissa är ju söta även när de grimaserar - annat är det med mej, som ser ut som en tönt även när jag försöker skärpa till mej! Så INGEN profilbild i min blogg, inte!!! ;-)

Det började snöa så förbaskat sen igår, så vi brydde oss aldrig om att åka till stan och shoppa julklapp. I bästa fall har köplusten gått över nu, så kan vi bespara oss den utgiften! :-D

Soffie

09 Dec 2013 21:30

Å vilken goo trollunge du har , underbara bilder...kram

Emmie

10 Dec 2013 10:56

Haha, vilka roliga o söta bilder på min lilla älskling :) kram kram o hoppas vi ses snart igen!

Annelie

10 Dec 2013 12:55

Åh vilka härliga bilder, hon är ju helt underbar!!

Kommentera

Publiceras ej