Enligt min väderapp!

3kommentarer

Konstigt nog så borde jag fatta att det inte bara är dagarna som går utan att datumen ändras. Jag fick nästan lite hjärtklappning idag då jag såg att det redan var den 10:de december. Mulet och regn hos mig så jag slängde ett litet öga i min väderapp för att förhoppningsvis kunna glädja mig åt kommande väder. Tji fick jag...sol den 19 dec...men eftersom det nästan var den 1:e igår så borde det ju nästan vara den 19:de i morgon :-)
 
 
 
Ha en bra fortsättning på denna märkliga tisdag :-)

3 kommentarer

soffie

10 Dec 2013 20:28

otroligt vacker bild .. å tänk om det redan var den 19e då skulle vi vända och gå mot ljusare tider redan om nån dag:)

Spanaren

11 Dec 2013 07:23

Säger det igen ... fin bild!
Inte klokt + 5,8 just nu hos mig. Glatta isiga vägar igen. Gillar inte detta med plus och minus annan var dag för jag vill ha vinter där jag bor ;.)
Ha en bra dag/kram

AnnaKK

11 Dec 2013 08:47

Jag tycker också att dagarna går i en rasande fart nu. Är tacksam över att vi har bestämt inom familjen att inte byta några julklappar, för skulle jag tagit mej an det också nu så hade jag förmodligen blivit stressad på riktigt! 8-X Nu är jag bara lite lätt stressad, och mest över att jag inte riktigt kommer mej för att ta i tu med mitt skolarbete utan hela tiden kommer på något annat som jag måste göra först... <:-I (Finns säkert nån Freudiansk diagnos på det beteendet...)

Och som jag antydde igår: Plugga i vår också känns inte alldeles nödvändigt! :-) (Ska berätta mer om ett tag!!)

Kommentera

Publiceras ej