En minut blev en timme!

5kommentarer

Innan jag somnade så ställde jag klockan på 07.00 för jag skulle ha tvättstugan idag. Men en endaste liten touch med mitt finger blev en hel timme till. Eftersom jag trodde att jag hade gott om tid så snoozade jag två gånger och vipps var klockan nästan halv nio. Inte utan att jag blev lite snopen då jag såg att jag ställt mobilen på väckning 07.59. Men nu är det tvättat och endast torkning återstår denna regniga och mulna tisdag. Annars händer det spännande saker idag. Vad får ni bildbevis på senare :-)
 
 
 
Hoppas solen är hos dig!
 
:-)
 
 

5 kommentarer

Spanaren

17 Dec 2013 13:44

Det är en mening med allt och så var det med att du skulle sova längre också *ler*
Underbar prydnad!
Ha en bra dag/ kram

soffie

17 Dec 2013 20:16

skönt att få sov alite och tur du inte blev försenad till nåt, hihi cool gubbe:) hos mej hade vi med sol och 8+grader knäppt känns mer som vår än jul...

Annika

17 Dec 2013 21:31

I morrn ska jag upp 4.30 så jag får bara inte slå av klockradion innan jag masat mig upp. Solen var hos oss idag efter en natt med spöregn. Lite läskig bild du visar.
Kram på dig.

AnnaKK

18 Dec 2013 09:10

Ja, bortsett från att tvätta ingår i livets nödvändigheter (?) så kan man egentligen med ganska gott samvete sova bort dagarna just nu. I bästa fall undviker man därigenom att gå in i nån slags sen höstdepression på grund av det så förbenat tråkiga vädret!! <:-)

Berätta nu om de spännande sakerna som hände sen igår!? 8-)

Nyfiken i en strut!!! :-)

Anonym

18 Dec 2013 09:13

PS! Nu har förresten även dotterns killes föräldrar (eller åtminstone hans pappa!) också tittat på det där huset som vi var på visning av i förra veckan. Enligt dottern är han "t o m ännu mer negativ till det än vad ni är"... Hm! (Skönt iallafall att så att säga få bekräftat att den dåliga magkänslan jag och maken fick inte var helt fel!!) DS!

/AnnaKK

Kommentera

Publiceras ej