5 år som Bloggare!

4kommentarer

Idag den 12 december är det fem år sedan jag skrev mitt första inlägg här i tankarombilder. Kan inte fatta hur det kan vara möjligt att det redan gått fem år. Men efter en snabb återblick så har det ju faktiskt hänt en hel del. För att nämna några väldigt roliga och trevliga minnen som hänt under de gångna fem åren så visar jag följande foto. Ska man fira så är det ju bara det roliga som man ska komma ihåg.
 
Min underbara och söta dotter gifte sig.
 
 
Jag har varit ute och rest
 
Thailand
 
 Turkiet
 
 Australien
 

Så har jag fått tre underbara barnbarn till under dessa fem åren som gått
 
Nea föddes 2009
 
 
 Natasha och Ella föddes 2012

Så finns det ju många andra fina minnen, men jag vill ju inte trötta ut er!
 
Sist men inte minns!
Ett stort tack till alla goa och fina bloggvänner som jag fått kontakt med
genom åren som gått.
 
Ha det bäst alla!
Fortsättning följer :-)
 
 

4 kommentarer

Spanaren

13 Dec 2013 08:04

Grattis till dina 5 år som bloggare!
Så vacker dotter och fina barnbarn du har.
Resor och annat som har berikat ditt liv *bravo*
God fortsättning med din blogg önskar jag dig också/kram

AnnaKK

13 Dec 2013 14:09

Grattis till fem år - och hoppas du inte har några som helst planer på att sluta blogga!? :-) Jag började också 2008, fast nån gång på vårkanten - och dessutom i en annan blogg än min nuvarande. Det bästa är helt klart alla vänner man har fått här på nätet, och till det sämre hör väl att man allt som oftast blir påmind om hur rasande snabbt tiden går - medans man sitter här vid datorn och ugglar... <:-)

Svar: Mmmm, det där med lägenhet är verkligen enkelt jämfört med eget hus! Jag blir mer och mer sugen på att krypa in i en mysig sådan istället - men dottern var ju inte intresserad av att ta över det här huset, och förmodligen inte sonen heller... Och sälja till nån utomstående är inte aktuellt, så vi får nog rätt och slätt bo kvar ett tag till! :-)

Inger Maryissa

13 Dec 2013 22:05

Oj, så länge vi har bloggat ....jag har bloggat ungefär lika länge som du
och ja, när man tittar tillbaka så märker man att det hänt en hel del
Fina och mysiga foton du visar oss här
kramar

Bosse Lidén

16 Dec 2013 18:10

Stort GRATTIS till fem år. Tänk vad tiden går. Underbart vacker dotter du har. Vilka resor du gjort. Jag har ju läst om dina äventyr i Australien. Tvillingar. Häftigt. Tack för ett trevligt inlägg. Kram

Kommentera

Publiceras ej