Hej då Sverige och alla mina vänner!

6kommentarer

Då var det dags för resan! Dagen som det varit så länge till, en underbar vår, en ännu underbarare sommar som vi nu har bakom oss. Även om det varit lite tveksamt de sista veckorna hur det skulle gå med resan eftersom min skada och denna värken som gjort mig galen satt vissa käppar i hjulet. Två friska ben och en svärson som har två väskor att hålla reda gör det nu möjligt för avfärd. De få gånger jag kunnat suttit vid dator kan räknas på min högra hand - det hade annars varit ett perfekt tidsfördriv nu när jag inte kunna göra något annat, men det har bara inte funkat. Men! Nu så....flera läkarbesök senare och en resväska som dottern packat sitter jag här för att skriva " Hej då Sverige och alla vänner" för om några timmar påbörjar vi resan till sonen och Mooloolaba. Mooloolaba ligger på Östra sidan i Australien ca en timmes bilväg från flygplatsen i Brisbane. Sonen ska hämta oss vid flyget 05.10 på tisdag morgon, hahaha...vänstertrafik...!!! Eftersom nu alla varnat för spindlar, ödlor, ormar, krokodiler och flera tusen andra småkryp så fick det bli ett foto på en oskyldig liten kopparorm från lilla Sverige.
 
 
 
 
På återseende mina underbara och tappra bloggläsare.
Hoppas ni haft en härlig sommar!
 
Uppdatering kommer, så håll utkik :-)
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!
 

6 kommentarer

S

18 Aug 2013 12:22

Så roligt att ni kommer iväg. Ha en riktigt underbar resa!

Kram!

♥ Carina ♥

18 Aug 2013 19:15

Nu har jag läst i kapp om vad som hänt dig. Men åhh... vilken otur du har haft! Fast lite klantig var du, hihi.
Skönt att höra att du kommer iväg på resan i alla fall :)
Sköt om dig nu och ha det så gott!
Kram

Bosse Lidén

18 Aug 2013 19:24

Skönt att läsa att du kommer iväg och kul att få reda på vart du ska. Önskar dig lycka till.

TantGlad

18 Aug 2013 21:13

Låter både trevligt och spännande med din resa.
Ha det så jättegott och..........


Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

sara

18 Aug 2013 22:51

Härligt att ni kom iväg som det var tänkt! Ha det nu riktigt bra!! :)

soffie

19 Aug 2013 21:46

å vad spännande ha det nu toppen DOWN UNDER å massor av kramar till dej

Kommentera

Publiceras ej