Sommarsemester!

3kommentarer

Nu är semesterplaneringen inför 2013 klar på jobbet. Mycket trevliga vikarier kommer att hålla ställningarna medan vi hittar på annat. För min egen del så kommer jag att ha 5 veckor sammanhängande sommarsemester i år, något som inte hänt på 14 år. Som om inte detta vore nog så ska jag även ha två veckor ledigt i juni, oj oj vad jag ska lata mig. Ärligt talat så är det min lilla stuga på Öland som måste bli färdigmålad helst innan jag går på långledigt. Så har ni inget för er i sommar så kan ni ju alltid komma förbi och måla lite. I gengäld kan jag bjuda på fin Ölandsluft och lite gott kaffe.
 
:-)

3 kommentarer

Inger Maryissa

25 Apr 2013 15:27

Härligt med 5 veckors semester !
plus veckorna i Juni
vi får hoppas vi får en riktigt fin sommar iår.
kram

TantGlad

25 Apr 2013 18:30

Får skicka min gubbe som är målare och har eget företag i 45 år då hihihi
Så skönt med semester och att man hinner lite viktga saker och att även hinna lata sig lite.
Det låter härligt med 5 veckor.
Goa kramar från mig!

♥ Carina ♥

25 Apr 2013 18:54

Det låter väldigt lockande. Jag har aldrig varit på Öland. HUR mycket måste man måla? hihi
Kram

Kommentera

Publiceras ej