Påsksummering!

2kommentarer

Några timmar kvar av påsken 2013 och om jag nu ska summera den så har innehållet varit lagom av allt utom den där godisdagen som blev två. Gott med godis men en dag i veckan räcker och blir över. Annars har vädret varit underbart, många långa sköna promenader i skog och mark men även på asfalt. Mycket trevligt med promenadsällskap och då får det bli på snöfria vägar om dotter ska kunna gå med vagnen.
God mat och lagom med jobb, precis som det ska vara
Nu ska Gozzi och jag städa av och packa väskan innan vi kör mot Kalmar.
 
 
Hoppas din Påskhelg också varit till belåtenhet :-)
 

2 kommentarer

Soffie

01 Apr 2013 21:45

Svar Färjestad förlorade suck nu gäller det imorgon,här har min påskhelgen varit mycket bra ,nu är jag hos min syster å har påsklov,kramen

AnnaKK

02 Apr 2013 08:26

Låter som en bra påskhelg - och förhoppningsvis blir det minst lika bra dagar framöver!? :-)

Solen skiner idag också, men det är allt jämt galet kallt om nätter och morgnar. Och mitt på dagen blir det sån tjällossning så man knappt vill gå ut på gården eller grusvägen. TORKA-TORKA-TORKA!!! >:-)

Ska passa på att ta hundens promenad nu innan nattfrosten släpper - men det kan gott bli ytterligare nån grad varmare ute först. :-)

Kommentera

Publiceras ej