På Natten!

4kommentarer

Det väcker mera uppmärksamhet att fotografera på kvällen/natten än på dagen märkte jag igår. Jag och min kompis hade bestämt vi skulle ge oss ut att mörkerfotografera och eftersom nu den 17 april bjöd oss på en så fin kväll tyckte vi den var passande. Med stativ och lite annat bra att ha och en road hund så körde vi till ett ställe där vi tänk börja. Ett antal nyfikna stannade för att fråga vad vi gjorde och så blev det lite annat snack och så kom det någon till och så en till.......tiden gick och det blev väldigt sent. Det är väldigt roligt att experimentera med olika inställningar och lite annat vi fått lära oss från kursen. Nästa gång så ska vi prova lite annat kul.
 
 
 
 
Mulet hos mig idag!
 
:-)

4 kommentarer

Inger Maryissa

18 Apr 2013 17:13

Jätte-fina foton !
och kan tänka mig ni hade en fin kväll och att det var roligt att experimentera med olika inställningar och annat ni lärt er från kursen
kram

♥ Carina ♥

18 Apr 2013 19:24

Vad du är duktig! Jättefina bilder!

soffie

18 Apr 2013 21:34

wow vilka kanonbilder, va roligt att ni fotar tillsammans:)

Spanaren

19 Apr 2013 12:20

Så vackra foton och helst av bron/kram

Kommentera

Publiceras ej