Oskyldiga!

2kommentarer

Från folkfest till döda och 140 skadade när de två bomberna exploderade vid mållinjen på Boston Maraton igår. De har även funnit odetonerade laddningar i närheten av attentatsplatsen. En av de döda är 8-årige pojke, många från publiken blev skadade och flera av de skadade har fått sina ben amputerade. Hela natten har det pratats om detta på radion och man kan inte riktigt förstå att alla dessa oskyldiga ska behöva lida. Av de 25.000 deltagarna som deltog så hade de flesta redan tagit sig i mål innan explosionerna. 68 svenskar deltog, troligtvis är ingen av dessa skadade. Det är mycket spekulationer idag men jag hoppas att de ska finna ett svar på detta vansinne.
 
 
Jag tänder ett ljus för alla drabbade
och hoppas att det goda ska segra.
 

2 kommentarer

Spanaren

16 Apr 2013 14:57

Jag gör som du men jag tänder upp mitt hjärta så att min godhet ska sprida sig med din godhet och andras godhet om att sådant här ska bara inte få hända/kram

Inger Maryissa

16 Apr 2013 15:44

Ja, det är så fruktansvärt det som hänt i Boston
Så många som skadats, och flera allvarligt och några även dödats
det är så läskigt att det finns personer som vill skada och döda människor och på detta hemska sätt
Många får men för livet p.g.a detta och människor som förlorar nära och kära
kram

Kommentera

Publiceras ej