Gräset är grönare på andra sidan staketet!

3kommentarer

Kunde inte låta bli att smygfotografera dotterns granne då han sitter med kortbyxor i sin snöfria trädgård. Vi höll ju på att frysa ihjäl på vår sida av staketet.
 
 
Lite fuskigt är det allt!
 
 
 
Men Nea och jag hittade fina blommor på vår jakt efter våren i deras snörika trädgård.
 
 
 
Den här lilla damen ville gärna följa med sin pappa och brorsa när de tog flyget upp till Åre. Men det blev ingen resa för henne för hos mormor fick hon stanna :-)
 
 
Redan torsdag!
 
:-)
 
 
 
 

3 kommentarer

Annelie

04 Apr 2013 22:18

Du kunde tagit på dig kortbyxor o hälsat på grannarna! Fina bilder du tagit! Tror hunden din gillar snön här kolla in d kortet :))! Kram o tack för allt!!

Anonym

04 Apr 2013 22:20

Men kollaaaaaaa gräset är ju faktiskt grönare på andra sidan. Nä fy vad orättvist.
Men lotta....om du tar fram hårtorken så kanske ni får bort snön ju hihihi.
Söt tjej åkso.
Tack För din kommentar hos mig och jag önskar även dig en fiiiiin fredag.
Varmaste kraman från mig!

TantGlad

04 Apr 2013 22:24

Näääämen gräset är ju grönare på andra sidan. Vad fuskigt. Ni får ta hårtorken hos er, Eller får ni skotta över all snö till grannarna medan dom sover. Hehe ett litet bus bara.
Ha du åkso en fin fredag och varmaste kramen från mig!

Kommentera

Publiceras ej