En autograf av Yohio!

3kommentarer

Mitt äldsta barnbarn var i Växjö igår med sin moster och mormor för att få se sin idol Yohio. Fick ett sms av henne där hon beskrev hur lycklig hon var. Undrar om hon kunnat sova något inatt. Ska träffa henne om en stund så då kommer jag att få alla detaljer om hur det var. Hoppas nu bara att hon inte fick autografen skriven på handen, för då lär den inte bli tvättat på ett tag. Läste idag att Yohio toppar försäljningslistorna med albumet "Break the broder". Jag har lyssnat på några av låtarna och han är en grym kille på att sjunga.  På frågan "hur de ska fira" så säger han att något festande med alkohol blir det inte. Kan ju vara bra för ungdomar att läsa och ha som förebild med tanke på hur mycket det festas bland tonåringar. Yohio är en modig kille som kör sin grej och det kan ju vara trevligt när någon så ung våga sticka ut lite.
 
Bilden är från mellodeltävlingen 1 i Karlskrona
 
Lycka till Yohio!
 
:-)
 
 

3 kommentarer

AnnaKK

05 Apr 2013 10:56

Det sändes en längre intervju med honom på Radio Kronoberg igår, och jag måste säga att han ger ett mycket bättre och djupare intryck än vad han ser ut! Och sångrösten är det verkligen inte heller något fel på. :-) Dock hade han inte tänkt sej att han skulle bli en barnidol, och framhöll tydligt att skivan inte är det minsta anpassad för barn (textmässigt och så där).

Dåligt med värme här också idag, men jag är glad bara solen vill visa sej - och det gör den! :-)

Vet inte alls vad jag ska söka för kurs till hösten... Det finns flera tusen att välja mellan... Hur sjutton ska jag ens hinna gå igenom dem alla innan deadline för ansökning faller den 15/4!? 8-X

♥ Carina ♥

05 Apr 2013 16:38

Kan tänka mig att ditt barnbarn blev nöjd :)
Önskar dig en solig och fin helg!
Kram

TantGlad

05 Apr 2013 19:43

Yohio är en bra förebild tror jag. En fin sundsvallsgrabb.
Ha nu en toppenfredag vännen.
Varm och go kram från mig.

Kommentera

Publiceras ej