Blev du lurad igår?

2kommentarer

Sonen försökte luras genom att lägga ut en bild på ett brutet ben på Facebook. Dotter skickade ett SMS och undrade om det kunde vara sanning. Eftersom sonen nu lovat sin mamma att berätta skador innan det blir offentligt så var jag rätt så lugn. Polisen gick ut med att de skulle lägga ut beslagtagen sprit och öl för budgivning. Det skulle också finnas någon spårhund som kunde spåra IP-adresser  på internet enligt Blekingepolisen. Den allra roligaste av dem alla stod i Västerbottens-kuriren, där skulle alla hundar in för dna-testning för att man sedan lättare skulle kunna sätta dit ägaren till hundskiten som inte var upplockad. hahahaha....
 
 
Blev du lurad igår?
 
:-)

2 kommentarer

envingad

02 Apr 2013 20:15

Skämten var nog för dåliga för jag klarade mig från att känna mig som en sill i år :)
Härlig vår bild du satt in.. måste vara ett smultronställe sommartid
Ha det gott
kramis

Ullsag

02 Apr 2013 23:31

I år har jag inte sett något som jag skulle gått på och inte heller sett vad de skriver var skämt. Jag börjar nog tackla av. Ingen vill luras längre.

Ha det gott

Kram

Kommentera

Publiceras ej