Zumbastep

2kommentarer

Hahaha...idag har jag tränat Zumbastep, hahaha.....skrattar bara jag tänker på det. Vilken tränare vi hade hon kämpade på och höll ångan uppe hela tiden. Steg hit och hopp dit, runt, runt och så veva med armarna. Svettig och rödmosig i ansiktet gick jag där ifrån, tur jag var där om inte annat för att höja medelåldern. Inte utan att benen kändes blytunga när jag var ute med lurvetass för en stund sedan. Ett hett bad och benen är som nya igen :-)
 
 
Mycket bra måndag
trots att inte
solen kom fram som de lovat
 
:-)

2 kommentarer

soffie

19 Nov 2012 21:39

förlåt jag tror det va vi i Karlstad som snodde solen en stund på fm hoppas du får den imorron:) å wow vilken vacker bild. kram

Inger Maryissa

20 Nov 2012 22:37

Zumba verkar vara bra och roligt !
om jag orkade skulle jag absolut testa det
Vilket fint foto du har här....jätte-fint !
kram

Kommentera

Publiceras ej