Rapport om Lurvetass

4kommentarer

Igår åkte Gozzi och jag upp till Läckeby djursjukhus, de röntgade, tog en massa blodprov, klämde och kände. Sedan fick jag åka hem och sjuklingen fick stanna kvar och där är han fortfarande, han får dropp och antikräkmedel och flera prover ska de ta under morgondagen. Det som de vet är att bukspottkörteln är inflammerad och det skulle kolla upp mera nog i morgon. Det är väldigt tomt utan hund och då passar jag på att skingra tankarna med att fortsätta med att få ordning på min lägenhet. Så här flyttas sakerna fram och tillbaka.....förhoppningsvis så kommer det att bli ordning tills staken ska upp.
 
 
Hoppas alla ni andra haft en bra måndag!
 
 

4 kommentarer

AnnaKK

06 Nov 2012 06:50

Lider med både Gozzi och dej! Så himla trist... :-( Hoppas medikamenterna gör susen så han piggar på sej, och så håller jag tummarna för att det går bra med de fortsatta undersökningarna idag. Måtte han snart vara hemma hos dej igen!! :-)

Vad har du fått för läxa den här veckan då, ang fotokursen?

Johanna

06 Nov 2012 07:44

oh hoppas han snart bli bra, och att de finner vad som är fel och kan fixa vid det så han får må bra igen :)

Lite nyfiken på hur de tar prover på en hund, gör dem som på oss när vi tar prover?=)

soffie

06 Nov 2012 20:48

men å stackars finaste Gozi hoppas nu det inte är nåt farligt för han så han kurerar sig snabbt å är hemma hos dej snart.kramen

Inger Maryissa

07 Nov 2012 15:22

kan tänka mig det känns tomt hemma utan vovven
och hoppas han kryar på sig snart och får snart komma hem igen.
kram

Kommentera

Publiceras ej