Lördagsmorgon

2kommentarer

Igår skulle jag träna lite på blixtkompensation och exponeringskompensation. Jag plockade med mig lite löv från skogen och satte på bordet för att sedan mixtra lite och som tur var hann jag ta några bilder innan jag rattade på. För det som sedan hände var att jag inte kunne få till det med inställningarna igen och alla foton blev suddiga och mörka hur jag än gjorde. Kameran åkte ner i väskan och nu sitter jag här med användarhandboken för att se om jag kan ställa allt till rätta. (som tur finns det autoläge på funktionsratten)
 
 
 
Allt blir bra till slut
och blir det inte bra,
då är det inte slut än :-)
 
Önskar alla en solig lördag!

2 kommentarer

Selma

10 Nov 2012 11:08

Jag borde verkligen sätta mig med min kamerabok och träna.

AnnaKK

11 Nov 2012 10:58

Har du lyckats ställa tillbaka alla reglagen i "noll"-läge igen!? Onekligen lite jobbigt när det blir så där... <:-) Och jag har ju Canon så jag kan tyvärr inte tala om hur du ska göra - men det kunde förhoppningsvis instruktionsboken!?

Kommentera

Publiceras ej