Dagens inställningar

1kommentarer

Med regnet hängande över Karlskrona begav vi oss iväg på kursen som förhoppningsvis ska göra oss till bättre fotografer. Även om jag tvivlar ibland så kändes det mycket bra efter att minneskortet visade vad som fastnat. Många foton fick jag kasta men det beror på att jag ville testa lite olika inställningar. Vattenfallet som vi alla ville fota fungerade bäst med stativ. Jag fick låna ett av en kursdeltager just innan vi skulle gå hem, men jag blev nöjd med flera av vattenfallsbilderna ändå som jag tog på frihand. Jag ska åka dit en dag då det är lite finare väder för att fotografera lite. Bara några minuter innan kursen slutade så började det regna. Som tur var så skulle sonen ha middagen färdig till mig och barnbarnet då vi kom tillbaka från den kalla och gråmulna men mycket trevliga eftermiddagen.
 
 
Hoppas du haft en bra söndag!
 
:-)

1 kommentarer

AnnaKK

19 Nov 2012 07:32

Vädermässigt kunde man ha önskat sej mer av gårdagen, men för övrigt var den trevlig för mej också. :-) Fast jag tror inte jag ens petade på nån av kamerorna!? Illa!!! ;-)

Däremot var jag (och övriga familjen) på ett kalas på kvällen, och där hamnade maken och jag vid samma bord som födelsedagsbarnets pojkväns föräldrar. Eftersom de bor i Blekinge, pratade en del om Karlskrona (fast de bor inte där, utan uppe vid smålandsgränsen) och dessutom har stuga på Öland var det ganska omöjligt att inte tänka på dej i sammanhanget! :-D

Kommentera

Publiceras ej