Allt är så enkelt....

4kommentarer

....när man kan. Har suttit en stund (väldigt lång stund) med mina kamerainställningar och nu efter många koppar te, mycket pillande och ge-upp-tankar så har jag äntligen fått kläm på hur man gör. Så då är det bara att praktisera inställningarna också men det får vara tills i morgon för nu väntar snart jobbet på mig. Lilla pappa har blivit firad, hunden har fått promendader och magen är mått, så nu sitter jag här nöjd över vad dagen givit.
 
 
Så för er som undrar så kommer solen i morgon
det var tusan mig på tiden :-)
 
 

4 kommentarer

soffie

11 Nov 2012 19:51

hoppas verkligen den tittar fram den kom till mej ett tag på morgonen igår å då tog vi oss en härlig långpromenad:) va fin bild. kram

Johanna

11 Nov 2012 19:56

Vacker bild, härlig vas! :)

Tack så mycket. Ja när soffbordet kommer så är lägenheten komplett, behöver inte köpa mer till den sen. Jo en tavla ovanför soffan :=)

kaffehörnan

12 Nov 2012 00:08

skön dag du haft

AnnaKK

12 Nov 2012 08:58

Hejja på!! Fint att du lyckades komma på själv hur du ska ändra inställningarna! :-) Snart kommer du att kunna göra dem både med förbundna ögon och i sömnen!!

Här var det ganska klart och fint på himlen tidigare i morse, men nu har det rullat fram en massa tråkiga moln... :-/

Kommentera

Publiceras ej