Solskensfredag

2kommentarer

Är det något som jag gillar just nu så är det vädret, uppehåll, plusgrader och idag i alla fall skolsken. Allt går mycket lättare då. Pappas lilla stuga som han haft till salu är nu såld och nycklarna lämnades i går till de lyckliga ägarna. Så efter att ha lagt två dagar där på städning så kan jag nu lägga fokus på mitt egna igen. Nästan kom jag just på. Denna lilla stuga var full av möbler som nu står i mitt garage och dessa i sin tur ska ut på blocket idag. Så om en stund kommer lilla dottern och ska hjälpa mig. Men först frukost och hundpromenad.
Jag lovar er att jag inte ska glömma att njuta av det underbara vädret, fågelkvitter och den ljuvliga vårdoften.



:-)

2 kommentarer

Selma

02 Mar 2012 09:22

Även om man misstänker att det ska komma bakslag känns det som om man absolut ska passa på att njuta när det känns som vår.

Inger Maryissa

02 Mar 2012 14:37

Ja, det är verkligen ljuvligt väder med sol och klarblå himmel och plusgrader

Man blir så glad över att våren nu äntligen är på väg igen...en ljuvlig årstid

ha en fin dag och helg.

kram

Kommentera

Publiceras ej