Måndag = Ledig

3kommentarer

Fördelen med att jobba helg är att man kan lyxa till det med en sovaremåndag. Konstigt nog så sover man bättre på en måndag, sitter nog i sedan man jobbade dagtid för hur kul var måndagar då på en skala. Nu så är det bara två jobbnätter kvar sedan ska jag ha semester i 14 dagar. Kan vara skönt att fokusera sig på det sista i flytten utan att bli avbruten för att ta sig till jobbet. Kändes riktigt trevligt att sätta sig en stund vid datorn nu. Idag har Gozzi och jag eldat ris och torra löv, han är inte till så stor hjälp den där lurvetass men han är bra på att skrämma livet ur grannarna. Har jag berättat om vattenpumpen som gick sönder....inte trevligt...kostade mycket mycket pengar...så nu håller jag tummarna för att inget mera hinner gå sönder innan flytt om 16 dagar.



Lediga tisdagar är också trevliga dagar!

3 kommentarer

Marie-Louise

05 Mar 2012 22:31

Ja det är konstigt det där att man sover så bra på en vardag. Vilken fin bild :) nu är väl våren här... Kram

AnnaKK

07 Mar 2012 09:13

Har du en ledig onsdag nu då, tro!? ;-) Men antagligen inte...? :-)



Hur som helst så låter det ju vältajmat med semester när flyttningen går in i slutfasen - hoppas några av dina familjemedlemmar och/eller vänner också har lagt in om ledighet så de kan hjälpa dej att bära och möblera och så där då!? :-)



Typiskt att saker gå sönder så där i sista minuten... Håller tummarna för att inget mera oförutsett inträffar!



Ha det fint!!! :-)

mimmione

13 Mar 2012 16:21

skönt med lite pyssel i trädgården, snödroppar har jag med på min blogg idag, visst är det ljuvligt att de tittar fram varje år

Kommentera

Publiceras ej