Summering

2kommentarer

Jag som trodde att det var kört med mitt bredband efter att jag sååååå många gånger försökte att logga in igår. Men idag så var vi tydligen synkade igen. Det är ju trevligt när man nu vill summera helgen som gått. Njaaa den är ju inte riktigt slut ännu men det är lika bra att passa på att skriva nu när jag har kommit så här långt. Efter en stressig fredag så avslutades den med en trevligt julfest med god mat, roliga lekar och så lite "skaka rumpa". Haha....skrattar bara jag tänker på alla tokigheter. Men efter den stressiga fredagen blev det en desto lugnare lördag med mycket bebbegos och andra trevligheter. Trots att jag nu har ätit så mycket gott i helgen så vaknade jag idag och var så hungrig. Men är det inte värre än så kan det ju lätt åtgärdas. Annars har det snöat och varit mycket kallt på nätterna.
 
 
Hoppas du också haft en bra och trevlig helg :-)
 

2 kommentarer

soffie

09 Dec 2012 20:13

fin bild ,va roligt med julfest, ha en mysig 2a adventskväll

♥ Carina ♥

09 Dec 2012 20:27

Ja varför är det så? Att man är hungrig dagen efter fast man frossat kvällen före? Märkligt det där ;)
Kram

Kommentera

Publiceras ej