Måndagsfräckis

2kommentarer

Vad passar inte bättre än en lite fräckis så här i denna regniga morgonstund
 
En ung kille kommer in på apoteket för att köpa kondomer.
Något nervös så berättar han för apotekaren.
"Jag ska hem till min flickvän på middag och så ska jag få träffa hennes familj
och jag är nästa säker på att jag sedan ska få tillbringa natten med henne".
Precis när killen ska betala så ber han om en kondom till.
Han förklarar: " Min flickväns syster flörtar med mig ibland och jag är säker på att hon gillar mig.
Kanske har jag tur även med henne inatt!"
Åter igen så ångrar han sig och ber om ännu en kondom.
Du förstår att min flickväns mamma är väldigt ung och vem vet även hon kanske får ett gott öga till mig.
På kvällen då alla sitter samlade runt middagsbordet inleder
de middagen med en bordsbön. Efter bönen tar alla upp sina bestick utom
den unga illen som fortsätter be.
Efter några långa minuter knuffar flickvännen till honom och viskar:
" Jag visste inte att du var religiös!"
Killen svarar: "Och jag visste inte att din pappa jobbar som apotekare!"
 
 

Önskar alla en bra måndag!
 
:-)
 
 

2 kommentarer

♥ Carina ♥

17 Dec 2012 12:50

Hahaha, oopps liksom! :D

AnnaKK

19 Dec 2012 13:55

Ga-a-a-a-a-arv!!! :-D

Kommentera

Publiceras ej