Läsglas!

4kommentarer

För några måndader sedan så började jag läsa Kristina Ohlssons bok Askungar. Men hur det var så blev den liggande för jag tyckte det var så jobbigt att läsa med läsglasen jag köpt på ÖB. Optikern tyckte inte alls det var konstigt att jag inte såg med mina ÖB-glas eftersom jag hade olika synfel på mina ögon. Men nu så ser jag igen och boken den är sååååååå spännande.
 
 
En liten flicka försvinner från X2000 som just rullat in på Centralen i Stockholm. I en annan del av Sverige lever en ung kvinna gömd, rädd för att en dag återfinnas av den man som hon först trodde var en prins och befriare. Hon vet bättre än någon annan varför flickan är försvunnen, och än en gång förbereder hon sig för flykt.
 
Hej då....nu måste jag fortsätta läsa :-)
 
 

4 kommentarer

Sara

20 Dec 2012 14:03

Åh den har jag precis fått i present. Känns bra att jag har något spännande att se fram emot då! :)

♥ Carina ♥

20 Dec 2012 15:31

Den har jag läst :) Sååå bra!

Sv: Tack vad du är rar!

soffie

20 Dec 2012 20:36

den boken är verkligen bra jag har läst alla hennes böcker kan verkligen rekomendera dem allihop:)

Ailas

20 Dec 2012 21:25

Du visar de rätta takterna, bra! Man ska läsa och trivas även dagarna före jul. Maten är viktig, men städa kan man göra efter jul, så tycker jag. :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej