Hej då 2012

5kommentarer

Förändringarnas år tickar på inför de sista timmarna av 2012. Efter flera års funderande blev 2012 ett år då många beslut blev fattade och genomförda. Avsked är inte min grej precis men jag har genomlidit och faktiskt kommit ur det hela tack vare alla trevliga stunder med nära och kära som alltid finns där med kramar och glada tillrop.
Glädjens månad april 2012 gav mig tillökning i barnbarnsskaran, två små helt juvliga flickor föddes med 25 timmars mellanrum av mina döttrar. Mina stora barnbarn har under året blivit ett år äldre och det är så kul att följa deras utveckling. Min egen födelsedag ska jag sent glömma då det blev fotografering av mig och mina underbart påhittiga barn. Det finns hur mycket som helts att skriva om året som gott men nu tar jag och avslutar det hela med....
Ett
Gott Nytt år
till er alla
 
2013 kommer att bli överraskningarnas år, man vet aldrig vad som döljer sig bakom krönet.
 

Gott Slut 2012
Gott Nytt 2013
 
På återseende nästa år :-)
 
 
 

5 kommentarer

annechristines/bustanten

31 Dec 2012 19:17

Villken spännande bild och så vacker på ett spesiellt sätt.
2013 blir nog ett överaskande år på ett bra sätt.
Jag önskar dig och de dina ett riktigt riktigt
GOTT NYTT ÅR! Kram från mig

AnnaKK

01 Jan 2013 09:40

Gott Nytt År, Lotta - och God Fortsättning, och all vad mer man ska säga denna dag! :-D

Jag tycker du var så strong som verkligen tog tag i allt det där ifjol, och genomförde den stora förändringen! Och det är dej så väl förunnat att få ett riktigt bra 2013 fullt med roligheter och spännande överraskningar. En hel del av detta kommer garanterat dina goa barn och barnbarn att förse dej med! :-)

Ha en fin-fin nyårsdag!!! Visst är det VÅR i vädret idag!? :-D

Ailas

01 Jan 2013 14:42

Gott Nytt År, med massor av positiva händelser önskar jag dig.
Fick också ett nytt barnbarn under förra året, så nu får vi bara njuta av de små... när vi inte gör något annat. :)

Nyårskram!

Marie-Louise

01 Jan 2013 14:43

Vilken underbart härlig bild :)
God fortsättning vännen. Kram

Inger Maryissa

01 Jan 2013 14:48

Ja, nog blir det en del tillbaka blickar över det år som gått, när ett nytt år väntar
och härligt när man har fina sådana
kram och önskar dig en fin fortsättning på det nya året

Kommentera

Publiceras ej