Det skulle vara böter.....

4kommentarer

......på att sova bort en sådan vacker dag. Solsken, gnistrande snö, barnen åker i pulkabacken och tro det eller ej....min granne kom just hem från sitt bad. Jo..det är sant! Han badar fortfarande ute, nu spolar han upp sig ett hett bad inne för att tina upp. Jag som knappast badar i Sverige på sommaren får nästan krypa ner i ett hett bad jag med för att inte få frossa av tanken. Vem vet, bor jag här ett tag till så kanske jag också kommit på tjusningen med att vinterbada. Nu väntas snart jobbmöte innan natt två av tre ska påbörjas.

Bara en liten uppmuntran
 
 
Här är -1 och solsken och
endast några stackmoln.
 
Hoppas solen lyser 
hos dig också!
 

 
:-)
 
 
 

4 kommentarer

Ailas

05 Dec 2012 14:05

Tror inte att det är någon större risk/chans att du börjar vinterbada. Räcker att jag tänker på mig själv där. :)
Men jag har varit ute och städat efter Kung Bore, så nu känner jag mig varm och skön i hela kroppen!

Hoppas att du får ett bra arbetspass i natt.

Kram!

Inger Maryissa

05 Dec 2012 16:37

Här i Stockholm är det snöstorm idag, men hoppas att det lugnar ner sig snart och att solen snart kommer fram här också
För en solig vinterdag med gnistrande snö är ljuvligt.
Men oj.....att bada på vintern, otroliga människor som klarar av detta :-)
kram

annechristines/bustanten

05 Dec 2012 21:21

Här i Sundsvall är det runt 50 cm snö. Det ovädret som är i södra delen kommer nu upp till oss. Jag vill inte ha mer snö.
Vinterbada....nääää usch. Jag vill ha varmt och gott i badet
Ha det nu så jättegott!
Kram från mig! Bustanten!

soffie

05 Dec 2012 21:44

hos mej är det n u -7 å lätt snöfall... mums va det ser gott ut. så fort solen tittar fram så går jag ut så mycket jag kan å lapar solvitaminer:) kramen

Kommentera

Publiceras ej