20121212

1kommentarer

Mitt nya mobila bredand är så snabbt att jag knappast inte hinner med, men det gör ju inget med tanke på hur jobbigt det kan vara när sådant segar sig eller inte fungera. Det gamla har dummat sig en längre tid så det var riktigt skönt att få skaffa ett nytt som gör att bilder och annat inte behöver ta evigheter att ladda upp. Detta har varit stort för mig men jag har även förstått att många ringar har växlats denna något speciella dag 20121212 kl 12,12. Vid detta klockslag stannade jag till under den gamla eken när Gozzi och jag var ute på promenad. Jag klappade trädets fåriga bark som är hur stor som i omkrets, det där gamla trädet hade gärna fått berätta en del av sin historia för mig.
 
Uppehåll och -10 grader!
 
:-)

1 kommentarer

Inger Maryissa

12 Dec 2012 23:20

jag funderar själv på att skaffa ett snabbare bredband.
jag har just nu 3G men på Telia föreslog de 4G som ska vara mycket snabbare
Fast det jag har nu funkar ändå någorlunda....så jag får se hur jag gör...
ja, denna dag med siffrorna 12 är lite kul.
Och ett så underbart foto du har här med blomman
kram

Kommentera

Publiceras ej