Kan inte fatta.....

2kommentarer

.....vill inte förstå. Men det är bara till att inse att jag inte kan göra något åt det. Det är den 1 augusti redan och i natt har det varit 6 plusgrader på sina ställen. Fullmåne i och för sig till kommande natt och då är det ju oftast kallare, men var tusan tog sommaren vägen eller i alla fall sommarmånaderna. Men för att tänka på något annat så ångrar jag att min kamera inte var med på jobbet inatt, solen som gick upp och älvorna som dansade med sina skira klänningar ur den daggvåta marken var så underbart vacker att det nästa tog andan ur en. Så inatt får jag inte glöma bort att komma ihåg min kamera.
 
Den här fina träsoffan skulle jag kunna tänka mig ha i mina ägor
 
God morgon till er som ska vara vakna
god natt till er andra.
 
:-)
 
 

2 kommentarer

♥ Carina ♥

01 Aug 2012 09:08

Ja, inte känns det riktigt ok att det redan är augusti...
Att det är kallare vid fullmåne visste jag inte. Överhuvudtaget har sommarens kvällar och nätter varit kyliga, fullmåne eller ej :)
Godmorgon!

AnnaKK

01 Aug 2012 10:38

Nä, det kommer väl alltid mer eller mindre som en överraskning att det hux-flux är augusti... <:-) Men bara den månaden blir somrig, så tycker jag det är okej. Det var mer ångestladdat förr när man skulle tillbaka till skolan efter ett långt, skönt, helslappt sommarlov! Då var augusti ingen höjdare...

Jättefestlig soffa! :-D

Kommentera

Publiceras ej