Hon har pärlor i sitt hår!

4kommentarer

Klockan ringde tidigt denna soliga lördag, trots att tre av mina fyra väderappar visade regn och tunga moln. En runda med hunden och lite frukost innan det bar iväg till salongen där jag skulle träffa Anna som skulle stå brud några timmar senare. Jag hade fått förmånen att följa henne under dagen för att föreviga det hela.
När jag väl kom dit satt hon helt lungt och lät sig kammas och lockas som om det vore vilken dag som, med skillnad att hon ville vara lite extra fin i håret. Anna var väl omhändertagen och under tiden jag satt där och såg hur hennes frisyr växte fram så kunde jag bara nickade instämma att den var alldeles underbart vacker.
 
     
 
 
     
 
 
 
 
Men det var ju inte bara Anna som skulle fixas utan även hennes blivande man, som det inte tog lika lång tid för.
Grabbarna skulle samlas i min sons lägenhet så medan Anna blev klar på sitt håll kollade jag hur det gick för den blivande mannen. När jag kom dit så satt han och letade nålar i den nya skjortan, jag tror han fick bort alla.
 
   
 
....i ett rasande tempo var den blivande mannen klar och på plats
väntande på sin fina brud.
 
 
...och medan det väntades så.....
 
     
 
... fanns det lita av varje som  behövdes komma på plats.
 
 
Mera bilder kommer,
jag lovar :-)
 

4 kommentarer

Sara

27 Aug 2012 16:13

Så fina så! Ser fram emot fler bilder!! :)

Ama de casa

27 Aug 2012 17:10

Oj vad fina dom blev - båda två! Jättefina bilder :-)

soffie

27 Aug 2012 21:33

men ååå va fin hon är med sina pärlor,å den blivande maken va med så vacker..vad roligt med bröllop:)

AnnaKK

28 Aug 2012 18:16

Aha! Det var DETTA du hade på G i lördags. Vad KUL!!! :-D En fantastisk stor och fin ära att få vara den som fotar när "det ska giftas sej".

Kommentera

Publiceras ej