Extra Lyxigt

4kommentarer

Känner mig lite extra lyxig idag när jag redan kan ta helg. Det blåser ute och solen lyser med sin frånvaro. Men om jag bara kan hålla mig lite till så tror jag nog att den snart kommer fram. Vi brukar kolla av med våra brukare om hur vädret ska bli framöver på natten då vi jobbar och eftersom de har olika väderkanaler som sina favoriter så kan vädret på ett och samma ställe bli väldigt växlande. Vädret är nog det som det pratas om mest på mitt jobb, hur som helst så är vädersnack alltid gångbart. Oavsett om jag tar helg eller ej så blir det med all säkerhet väder även idag.
 
Lilla Nea uppskattade parkens djur mer än något annan av barnen som var med i lördags.
Så söt där han gick runt och pratade med alla djuren om allt möjligt.
 
 
 
 
Om vi nu inte skulle höras innan
så önskar jag alla en trevlig helg
 
:-)

4 kommentarer

♥ Carina ♥

08 Aug 2012 14:11

Åh vad gulliga bilder!
Jo, väder blir det, det kan man i alla fall vara säker på ;)
Kram

AnnaKK

08 Aug 2012 17:51

Skönt för djurparksägarna att det faktikst FINNS barn som gillar djurhagarna! ;-) Kommer ihåg när vi var i en liten djurpark för första gången med vår son, när han var ungefär 1½ år gammal. Det blev inte intressant förrän vi råkade på en liten traktor som han fick provsitta och låtsas att han körde! <:-) Något år senare försökte vi igen, med en större djurpark, men det var lika dant då. Djuren var botten, men några grävmaskiner (modell lekredskap!) i en sandlåda gick hem.

Trevlig helg!!! :-D

Annelie

08 Aug 2012 20:40

Fina bilder du tagit, och lilla grisen som hon bär på som du vann till henne :)) den släpper hon inte! Kram till dig och tack för en toppendag på djurparken! Vi kan åka dit allihop en gång till med dig och titta på djuren :D!

soffie

09 Aug 2012 00:46

ååå va fina bilder .vilken söt tjej:) å va härligt med ledighet för dej hoppas vädret blir ok, hos mej I Karlstad har det varit rena hösten nu i flera dagar, brrr....

Kommentera

Publiceras ej