Barnbarnsglädje

1kommentarer

När jag hade varit hos dottern senast och skulle åka så vinkade dottern och W av mig på gårsplanen. Slängpussar och mycket vinkande blir det alltid, men denna gången så lyfte W sina händer och ritade ett hjärta i luften. Det hjärtat har jag haft framför mina ögon sedan dess och som kommer att värma mig hela hösten och de iskalla vinterdagarna långt framöver. Mormors goekille som fyller hel hand näst nästa vecka.
 
W på Ölands djurpark, väldigt konsentrerad för att inte ramla in hos kamelerna :-)
 

Då var det lördag
middagen väl placerad i magsäcken
då var det bara efterrätten också som ska komma på plats.
 
Hoppas du får en trevlig fortsättning på kvällen,
för det ska jag :-)

1 kommentarer

Anonym

18 Aug 2012 22:48

å va härlig bild:) kul att gå på djurpark!ha en mysig lördagskväll du med. kramen

Kommentera

Publiceras ej