Vårregn

3kommentarer

Påsken är över, kvasten är inställd i förrådet, magen känns inte helt nöjd efter allt godis och god mat som jag tryckt i mig hela helgen. Tur att kroppen känner sig lite mera utvilad än innan påsk, men helt passiv har jag inte varit. Ikea har fått besök, möbler har skruvats, hunden fått långpromenader och Nikon har varit framme. Så efter natten jobb så känns det underbart att befinna sig på rätt sida av väggarna nu när det regnar småspik ute. Nu är frukosten på plats och sängen väntar.


Min galna hund är pigg igen

Inga bebisar har tittat ut ännu :-)
spänningen är olidlig över vem som ska hinna först till BB av döttrarna.

Hoppas du haft en trevlig Påsk!

:-)

3 kommentarer

Ailas

10 Apr 2012 13:03

Precis, lika bra att sova... för inte missar man något angående vädret i alla fall! Duggregn och halvdis här idag, samma som igår. Kanske, men bara kanske... ska jag ta en promenad ner till biblioteket.

Tassar tyst ut, så att du inte vaknar. :)

Kram

Inger Maryissa

10 Apr 2012 14:40

Ja, nu är påsken över...dagarna går fort...

Kul bild på vovven.



och kan tänka mig det är spännande just nu i väntan att döttrarnas bebisar kommer

kram

AnnaKK

10 Apr 2012 15:06

Det stilla vårregnet har förankrat sej här över också idag. Blä!!! :-( Men på ett vis är det ju ganska mysigt att sitta inne och uggla vid datorn, så jag ska inte klaga. Fast allra skönast är helt klart att slippa äta mer ägg, godis och annan påskmat nu!! ;-)



Fortfarande ingen bebis!? 8-)

Kommentera

Publiceras ej