Solen skiner

10kommentarer

Synd att sova bort sådana här fina soliga men kalla dagar, men det är bara till att gilla läget när man jobbar natt.
Gozzi har varit sjuk igen med kräkningar och diarre, han har nog stressat för mycket nu inför flytten. Klart att han också bli påverkad av förändringarna och oroligheterna omkring detta. Men allt ska nog bli bra när vi fått landa lite.

Jag tror att jag glömt berätta något.....något jätteroligt!

Mina båda döttrar ska få var sin bebbe, dotter till höger är uträknad till den 10 april och dotter till vänster den 11 april. Så nu går jag här i väntans tider och bara längtar efter att få bebbegosa.



Ha en bra dag!

10 kommentarer

Johanna

03 Apr 2012 11:10

Finaste kulorna just nu!! Undra vem som hinner först =)

AnnaKK

03 Apr 2012 12:28

Åh, så KUL med två barnbarn på en gång - och kul för systrarna också att kunna dela det här så nära med varann! :-) Är det vadslagning inom familjen nu vem som får åka in först till BB!?



Stackars Gozzi då... Hoppas han piggar på sej snabbt igen! <:-)

Ailas

03 Apr 2012 18:44

Nämen, det blir ju tvillingar, nästan på riktigt och mormor är förstås alldeles till sig. Förstår dig så väl! Ska själv bli farmor igen i augusti och jag längtar redan.



Ge Gozzi en lugnande kram från mig!



Kram!

Annelie

03 Apr 2012 21:15

Wow vilka kulor vi har sis och jag =D och jag tror jag kommer föda först!!

soffie

03 Apr 2012 21:33

men guuu va roligt!Va fina de är,Å va spännande för dem,bor de nära dej å varandra så de kan va mammalediga ihop:=)

va coolt om de får samma dag,du blir dubbelmormor wow va häftigt, kramen

Inger Maryissa

03 Apr 2012 21:42

Men vad kul att båda döttrarna väntar barn.

Tänk om de föder samma dag :-)

kan tänka mig det är spännande.

Kram

Inger Maryissa

03 Apr 2012 21:43

Men vad kul att båda döttrarna väntar barn.

Tänk om de föder samma dag :-)

kan tänka mig det är spännande.

Kram

mimmione

04 Apr 2012 15:42

vad roligt grattis, jag och min syster delade rum på BB; Jag fick först hon någon dag efter, döm om barnmorskans förvåning när hon upptäckte att vi var systar, kul var det och flickorna våra döttarar är mycket goda vänner än idag 21 år senare

Marie-Louise

06 Apr 2012 14:17

Men vad spännande :) Då blir det dubbelt upp med att bli mormor för dig. Grattis, vad roligt. Glad Påsk. Kram

Emmie

06 Apr 2012 17:12

Nu är det inte länge kvar (tror vi) hihi. Ska bli såå roligt :) :) kram

Kommentera

Publiceras ej