Mera bebbegos

3kommentarer

Då var det minsta dotterns tur, så efter en mycket snabb förlossning föddes lilla Natasha kl oo.39 den 13 april, hon vägde 3965 och var 50 lång. Vilken lycka för mig att få två så fina barnbarn inom 25 timmar. Alla mår bra efter omständigheterna och när jag nu har sovit en stund efter natten jobb så blir det att smyga till BB för mera barnbarns gos.


Lilla söta Natasha

Då kan man andas ut och njuta av de små hjärtegrynen. Det skulle vara lag på att man som mormor fick ha ledigt med betalning minst en månad per barn för att bebbegosa.

Ha en bra dag alla!

Det ska jag :-)

3 kommentarer

Selma

14 Apr 2012 12:04

Det tror jag att man skulle behöva, ledigheten alltså. GRATTIS!

Ailas

14 Apr 2012 18:41

Ett jättegrattis för dubbeln! Så väl inprickat med kusinerna.

Håller med, visst borde man få gosledigt, men jag hoppas att du lyckas stjäla dig gosetid ändå. Du kan ju alltid införa städstopp och så. :)

Kram

Marie-Louise

17 Apr 2012 14:55

Grattis :) Åh vilken lycka att få barnbarn så tätt. Vilken underbar bild. Kram

Kommentera

Publiceras ej