Jag hade tur, med mer än vädret

3kommentarer

När jag höll på att flytta som mest så så skrev jag i ett inlägg att jag hade tur med vädret men jag har även kommit på att jag haft tur med hälsan. Jag har ju klarat mig från all sjukdomar som härjat runt om i vår.  Halsfluss, bronkit, influensan, magsjuka.....bland arbetskamrater, barn, barnbarn och brukare. Influensan har verkligen varit segdragen för de som drabbats i år. Hoppas jag fortsätter att klara mig för sjuk vill man ju inte vara.


I skogen där dottern bor har W en egen sten, Gozzi blev medbjuden dit.

Har du klarat dig från alla bassilusker i år?

:-)

3 kommentarer

AnnaKK

19 Apr 2012 14:00

Japp, jag har klarat mej bra i år - däremot drogs jag med en "enveten" förkylning i november-december... Men det är glömd och förlåten nu! :-)

mimmione

19 Apr 2012 15:14

nja sådär, lite småsjuk har jag allt varit, influensan fick jag men den tog inte så hårt på mig, däremot min gubbe var sjuk en hel vecka med jättefeber,

Inger Maryissa

19 Apr 2012 19:28

Skönt att du har klarat dig från olika sjukdomar som härjat denna vinter

Många har varit sjuka i influensor och långdragna sådana m.m.

Själv har jag också klarat mig hittills....kanske det också beror på sprutan jag tog

kram

Kommentera

Publiceras ej