Fotbollsfotografering

4kommentarer

Helgen som var så åkte sonen och jag på fotboll, en råkall söndag med blöta träbänkar och med min nya kamera i ryggsäcken. Det var inte utan att jag var lite spänd på hur resultatet skulle bli med en gråmulen himmel och nästa lite disigt. Med tanke på att vi inte hunnit bekanta oss med varandra så är jag mycket nöjd över resultatet. Eftersom det inte var sonen som skulle spela utan hans kompisar så fick jag ju träna lite innan helgens match.





Uppe väldigt tidigt idag
heldag på jobbet
ovant kan jag lova.

:-)

4 kommentarer

Madde

26 Apr 2012 08:25

sv: åh, tack så hemskt mycket:D

Hoppas jag med;)

Anonym

26 Apr 2012 21:15

jättebra fotbollsbilder, det är kul att kolla fotboll om vädret är bra;) hoppas din jobbdag varit bra:)

Per-Anders

26 Apr 2012 23:13

Snygga actionbilder från fotbollsmatchen. Fina skärpa.

AnnaKK

01 May 2012 17:10

Vilket DRAG i särskilt det sista! ;-) Stod du på en läktare eller nåt!? Lite annorlunda med ett ovanifrån-perspektiv. :-) Kul att nya kameran levererar riktigt BRA även i sämre väder!!!

Kommentera

Publiceras ej