Stegtävlingen avslutad

2kommentarer

Igår var sista dagen att rapportera in sina steg till Karlskrona kommuns stegtävling. Vårt lag kom på plats 9 av 72 lag, sju tjejer från nattpatrullen kallade "Natteliten" som tillsammans har vandrat 47,1 mil. Kul grej av kommunen att fixa denna tävling och många fina priser har delats ut under dessa veckor då tävlingen pågått. Jag har inte vunnit något pris men å andra sidan har jag en fin stegräknare i min ägo, men jag glädjs åt alla de som vunnit allt från ryggsäckar till presentkkort.

När jag träffar W nästa gång så ska jag smyga ner stegräknaren i hans ficka för att se hur många steg en sådan liten springare gör om dagen :-)


W kan även sitta still, men det inte är hans favoritsysselsättning

Konstigt väder idag
sol och klarblå himmel, svarta moln och regn, gråmulet och uppehåll,
klarblå himmel och sol och så lite regn igen........hela tiden.

Tre timmars möte innan jobbet
det är säkert lärorikt

:-)

2 kommentarer

Selma

11 Oct 2011 21:49

Det kan nog bli många steg. Jag har haft funderingar på att sätta stegräknaren i halsbandet på hunden ibland.

soffie

11 Oct 2011 21:57

men guuu va duktiga ni har varit:)

Kommentera

Publiceras ej