Som det kan bli

7kommentarer

Man ska inte skratta åt andras olyckor men de här texterna som olycksdrabbade har skickat in som anmälan till sina försäkringsbolag kan man ju inte bara låta bli att garva åt.

Jag tutade, men bilhornet gick inte för det var stulet.

Min bil stod perfekt parkerad då jag backade på honom.

Jag kolliderade med en stillastående spårvagn som kom från motsatt håll.

Den här fotgängaren visste inte åt vilket håll han skulle springa så jag körde över honom.

För att undvika kollision körde jag på den andra bilen.

Olyckan orsakades av att vägen kröktes.

Bilen skadades inte, vilket kan bestyrkas av grindstolpen.

Jag körde över en karl, han erkände att felet var hans, för han hade blivit överkörd förut.




Det är inte alltid så lätt att få till orden så alla förstår

Ha en bra lördag!

:-)

7 kommentarer

Selma

19 Nov 2011 08:40

Jag älskar sådana samlingar av skadeanmälningar till försäkringsbolag.

Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

19 Nov 2011 09:50

Ja allt som gör mamma livet enklare liksom! :)



Ha ha jag skrattar så jag nästa gråter! Ha ha vad rolig läsning! :)



Kram!

Marie-Louise

19 Nov 2011 14:12

hahaha försäkringsbolagen måste sig lite goda skratt emellanåt :D

♥ Carina ♥

19 Nov 2011 15:12

Haha, ja dom där skadeanmälningarna är så roliga :)

Kram

EMMAS!

19 Nov 2011 17:25

sv: haha ja visst är han fin :D

soffie

19 Nov 2011 19:39

haha ja så det kan bli,. härlig bild:)

AnnaKK

21 Nov 2011 08:09

Det ÄR kul med språk - iallafall med det svenska språket!! :-D (Ja, svenska var ett av mina favoritämnen i skolan).

Kommentera

Publiceras ej