Grått ute men underbart inne

8kommentarer

Kom just hem från en långpromenad med hunden, sååååååååååå grått ute. Men hunden och jag vi hade en skön promenad i alla fall och när vi kom hem så blev det te och en nybakad ciabatta som sonen köpt då han körde körde från jobbet på morgonen. Annars så ska jag bara lata mig idag, ta en tur till stan, fika lite, kolla efter något att dölja valkarna med nu när jag ska på jubileumsfest med IF Trion på lördag. Måste hinna en långpromenad till med Lurvetass innan kvällens "bonde söker fru" för sedan vill man ju inte gå så långt när man gosat ner sig i soffan och det tillhör inte vanligheten att jag hamnar där.



Hoppas du får en bra dag!

:-)

8 kommentarer

Marie-Louise

09 Nov 2011 11:14

Åh de där "papegojblommorna" älskar jag :) De är så vackra och häftiga.

Ha en fin dag. Kram

Gökboet

09 Nov 2011 15:43

Vi har haft det kanonbra på våran promenad idag! Lite kyligt men soligt!

♥ Carina ♥

09 Nov 2011 19:45

Här blev det ingen promenad idag. Jag gjorde min "promenad" på stan idag ;)

Kram

mimmione

09 Nov 2011 20:31

problemet med den där soffan är ofta att när man väl är där är det väldigt svårt att ta sig därifrån

Inger Maryissa

09 Nov 2011 22:10

Här har det också varit grått väder de sista dagarna, förutom igår då solen visade sig lite.

men idag dimmigt och grått igen

Skönt att du och vovven fick en fin promenad i alla fall

söt blomma på bilden

kram

Annica

09 Nov 2011 22:31

Detsamma ;D

Sara Abdullahi

09 Nov 2011 22:36

Rösta på min bild, nr 3 alltså. Kom igen hjälp mig och vinna! ;D



http://nathalieelina.devote.se/blogs/13782719/-----finalisterna-i-fototaevlingen.htm

AnnaKK

10 Nov 2011 10:08

För en liten stund sen var det hur soligt och fint som helst här - och så på bara några minuter förbyttes den blåa himlen mot en jämngrå... :-/ Typsikt!! Men jag får väl vara glad att jag hann vara ute en liten stund iallafall. Nu kan jag med gott samvete ägna mej åt inomhussysslor (läs datorn! ;-D) resten av förmiddagen! :-)



Vilken häftig blomma på fotot, förresten!!

Kommentera

Publiceras ej