Uppkäftig

4kommentarer

Läste om ett vin som var både gulligt och uppkäftigt, vinet som heter LAGREIN kostar endas 66 kr. Trotts sin ringa summa så ska det vara både superbt och med stil. Har ni tänkt på det där med vad ett vin kan smaka. Detta vinet är bärigt med sötmogna svarta och syrliga bär. Inte nog med detta det är även örtigt och uppfriskande. Ursprung Trentino Italien, serveringstemperatur 16 grader och namnet är Mezzacorona Lagrein 2009. Det här måste jag testa passar gudomligt gott till spagetti carbonara med riktigt hårt fräst bacon.


Efteråt så kan man nog säkert krydda till det med en bit kladdkaka

Nu ska jag sova 7 kvart i timmen!
Gooooooooooooooooood natt

4 kommentarer

Ailas

19 May 2011 00:25

Eftersom jag inte dricker vin, så hade jag nöjt mig med kladdkakan. Det är visserligen inte LCHF, men jag gör gärna undantag. Ser gott ut!



Sov jättegott! Det ska jag göra.

Kram

Erika

19 May 2011 09:06

´sv tack ja visst är väskan snygg :)

Marie-Louise

19 May 2011 10:58

Ja det är ganska roligt att läsa vad vinet ska smaka och sedan se om man själv känner de där smaktonerna. Kanske ska testa det vinet du skriver om, det lät gott. Kram

Mimmione

19 May 2011 12:41

låter riktigt smakligt, du har möblerat om i din blogg, tjusigt, tjusigt

Kommentera

Publiceras ej