Söndagsnöje :-)

1kommentarer

Idag har nästan hela IF Trionfamiljen inventerat. Hela två butiker på samma dag. Jag har räknat bestick, strumpor, trosor, skålar, saltkar och massa annat. Tur jag ska jobba i natt annars hade jag nog räknat i sömnen. Men det är inte det enda jag gjort, har även hunnit vara på loppis, ätit en jättestor glass och gått en långrunda med hunden.
Får inte glömma berätta att vi vann med 2-0 igår mot Jämshög. Sonen fick göra sitt första mål för i år i serien eftersom han varit lite skadad i sitt knä.
Nu ska hunden få sig en sväng innan jobbet :-)


Stegen innan Dennis gjorde mål, kolla in fokusblicken.


Grattis till målet!


De nya fina skorna blänker


Hoppas ni haft en trevlig Valborg!

1 kommentarer

Ailas

02 May 2011 08:30

Först inventerat och sedan jobbat! Som du sliter, men tur att du åtminstone fick en stor glass samt få se sonens första mål!

Här har hela Valborgshelgen bestått och kalas och firande. Kan inte säga att jag klagar. :D

Idag måste deklarationen in. Den är inte klar... :(

Trevlig måndag! Kram

Kommentera

Publiceras ej