Hela veckan lång

4kommentarer

Nu är jag tillbaka....Tiden går fort när man har roligt sägs det, om det nu har varit så roligt vet jag inte men tiden har gått fort i alla fall. Fredagsmys på akuten med minsta dottern sedan en jobbnatt, lördagsmys i pappas stuga för städning inför husvisning sedan jobbet, söndagsmys på IP för där spelades det fotboll och IF Trion vann med 6-1 mot Högadals IS. Men den underbara solan har varit med nästa varje dag och det är ju alltid något.


Dennis gjorde ett av de 6 målen

Hoppas ni haft en trevlig helg?
Så var det måndag igen........

4 kommentarer

Ailas

09 May 2011 09:40

Oj, hoppas att du kommer i kapp med allt det där, även känslomässigt. Låter som en krävande helg, fast fotbollen gav säkert avkoppling. Grattis till segern, förresten!

Min fotbollsdomare var också iväg för att döma i fredags. Någon gång ska jag följa med honom för att titta på matchen.

Min helg var helt underbar, men du har ju läst min blogg... :)

Ny dag idag, gäller att även den blir bra. Hoppas att även din måndag blir det.

Solvarm kram!

♥ Carina ♥

09 May 2011 11:24

Akuten med dottern? Hoppas det inte var något allvarligt.

Ja, en ny vecka är här med nya möjligheter. Det är inte klokt vad tiden går fort.

Njut och må, hej och hå!

Kram

AnnaKK

09 May 2011 14:33

Fredagsmys på akuten lät förstås inget vidare, men i övrigt så! :-)



Ser att du har fått till betydligt bättre färg på gräset, än vad jag lyckades med på fotona jag tog på dotterns match igår! ;-) Det blev illandes ljust grönt... Men det var ett himla knepigt skarpt solljus, och man såg nästan ingenting när man försökte kolla hur exponeringarna blev på kamerans skärm... <:-) Vad brukar du använda för tid och bländare när du fotar fotboll???

Marie-Louise

09 May 2011 20:44

Ja mys på akuten kan man ju diskutera och mys med att städa ur en stuga går också att diskutera ;) men visst går tiden fort.

Hoppas dottern din mår bra nu, och att det inte var alltför allvarligt. Kram

Kommentera

Publiceras ej