Dan före dan

4kommentarer

Som ni säkert redan vet så är det den 26 maj 2011 idag, en vanlig dag för många men också en längtans dag för en del som får sin lön den 27;de. Framför mig har jag en stapel med kuvert innehållande räkningar som ska betala i morgon och som jag samlats här på skrivbordet under månaden. Jag brukar alltid öppna räkningarna då de kommer, men denna månaden gjorde jag ett undantag för att slippa veta hur mycket pengar som ska gå åt till de fasta kostnaderna. Kanske jag skulle vänta med att öppna kuverten tills nästa månad eller nästa igen..........


Jag tar en runda med kameran i stället det är mycket roligare än räkningar

Hoppas solen skiner på dig idag :-)

4 kommentarer

Millan

26 May 2011 08:59

Det är skit med räkningar..vad gäller kostanderna för alla våra djur så försöker jag bara förtränga alltihop och betala i blindo...

Marie-Louise

26 May 2011 10:38

Jag avskyr alla dessa räkningar, tänk om man kunde få en räkningsfri månad. Vilken härlig månad det skulle vara. Jag har gjort som dig, alla räkningar ligger på hög oöppnade och väntar tills imorgon då lönen dimper in på kontot och säkert försvinner därifrån lika fort som de kommit... Kram

soffie

26 May 2011 22:31

vore skönt att ha nån månad då man slapp betala räkningar ,tycker att allt är så himla dyrt nu med hyror el försäkringar usch å blä..

fin bild å ha en goo kväll

Ailas

27 May 2011 11:47

Jag ansluter till det allmänna gnällandet över räkningarna. Vill inte heller betala!

Hur ska vi ordna med räkningsstopp? Kan vi smyga in något virus i deras äckliga datasystem vid våra egna namn? :)

Kommentera

Publiceras ej