Stanna eller gå

3kommentarer

Idag blåser det inte bara utanför min dörr, även Juholt kan känna hur det blåser och viner längs med öronen, andra vindar möjligen med säkert lika kalla. Juholts särbo är en bedrägare. Min första tanke när jag öppade tidningen idag var inte så ögonhöjande, var och en får ju liksom skämmas för sig. Men sedan så började jag lägga lite mera vikt på min fundering och det var då det dök upp andra tankar. Om de är särbo eller sambo kan kvitta enligt mig, upp till dom själva. Det är ju ingen ungdomsbrott just som hon gjort sig skyldig till, utan en vuxen människas handling ett val som hon gjort enligt det jag kunde läsa mig till och detta under tiden som de har varit ett par. Kvitta kan man tycka, men de har liksom ögonen på sig på ett annat sätt. Så min undran är "bör Juholt lämna sin sambo/särbo ifall han blir den kommande stadsministern?".


Grymt sa grisen!!

Var är min sol?

3 kommentarer

Ailas

29 Mar 2011 17:11

Jag blev också lite förvånad över bedragerskan. En sådan som statsministerfru skulle inte kännas så lockande. Å andra sidan söker väl inte kärleken sitt... eller hur det nu heter? Jag skulle inte vilja se en sådan person representera Sverige, faktiskt inte. Om de nu fortsätter att vänslas, så hoppas jag att de håller det i en absolut privat värld.



Jag vill också ha en vitsippa!



Ingen sol här heller idag, men... den kommer åter.



Kram på dig!

Marie-Louise

29 Mar 2011 17:42

Fast jag fattar inte riktigt det är ju hennes brott och även fast de vore sambos så tror jag inte att han hade vetat något om detta. Alltså kan jag tycka att det känns fånigt att dra in honom i brottet, det är inte han som gjort det. Men går han ett steg längre och blir statsminister så börjar jag tänka om. Då om hon skulle statsministerfru eller vad det nu blir som särbo då skulle det hamna i nytt ljus... Jag blir väldigt tudelad i och med detta. För det är hon som har begått brottet INTE han och det är han som eventuellt blir statsminister...

soffie

29 Mar 2011 21:18

å vilken söt gris,men han visste ju inte om det hoppas jag ,

kram

Kommentera

Publiceras ej