Snuskigt!

7kommentarer

Det här med att tycka vad som är snuskigt eller inte kan man ju ha delade uppfattningar om. Hörde på radion ang om att det var snuskigt att äta på toaletten. Man fick ringa in och rösta för eller emot och de flesta tyckte det var jätteäckligt. Frågan löd "tycker du det är äckligt att äta på toa". Nu han jag inte lyssna färdigt på programmet eftersom jag hade ett möte att passa. Oj då, tänkte jag! Det har ju jag gjort hur många gånger som, inte när jag suttit och "" just men när jag uträttat andra behov. Badbehovet!!! Jag måste vara jättesuperäcklig eftersom det hänt så många gånger i mitt liv så leder jag säkert äckelligan. 
Eller är man kanske inte på toa då? Kan det vara så att man uträttar ett behov på toa, men badar i badrummet. Är det någon skillnad, skillnaden var nog i så fall hur man tolkade frågan.


Lite snö till va ju härligt :-)

Snart ska jag bli bjuden på tacos :-)

Gott gottigottgott!

Ha en supermysig kväll på er!

7 kommentarer

Per-Anders

18 Mar 2011 22:18

Måste erkänna att jag aldrig ätit på toa. Har liksom aldrig kommit på tanken. Men varför inte? Kanske något att prova.

soffie

19 Mar 2011 08:58

har inte ätit på toan finns ingen anledning tycker jag då jag har andra platser i mitt hus att äta på:)

trevlig lördag önskar jag dej

soffie

19 Mar 2011 08:59

har inte ätit på toan finns ingen anledning tycker jag då jag har andra platser i mitt hus att äta på:)

trevlig lördag önskar jag dej

soffie

19 Mar 2011 08:59

har inte ätit på toan finns ingen anledning tycker jag då jag har andra platser i mitt hus att äta på:)

trevlig lördag önskar jag dej

Marie-Louise

19 Mar 2011 11:03

Nej jag äter nog inte på toa, men ja i badet har det väl hänt. Fast vi har separat toa och badrum...

Men eftersom tangentbordet och telefonen ska innehålla mer bakterier än vad en toalett gör så borde det egentligen vara ännu äckligare att äta vid datorn eller då man talar i telefonen... Bara en tanke jag fick. Ha en fortsatt trevlig lördag. /Kram

Ailas

19 Mar 2011 14:35

Hm.... jag undrar om inte var och en får sätta sina egna äckelgränser? Jag älskar exempelvis att äta vid datorn, men många andra kan inte förstå hur jag fixar det. En del tycker också att det är äckligt att ha husdjur i bädden, men jag skulle inte kunna sova utan Sotis!



Här skiner solen och snö finns det kvar! Hoppas att du har en fin lördag!



Kram!

♥ Carina ♥

19 Mar 2011 17:15

Det är nog jätte olika vad man räknar som snuskigt. Nog skulle jag kunna käka på toan men jag tror jag föredrar köket ;)

Kram

Kommentera

Publiceras ej