Fotbollslördag med sting

2kommentarer

Regnet hängde i luften idag då B-rolle styrde oss upp till fina IP, just som domaren samlat luft i lungorna för avspark så börja det dugga. Både på gott och ont, det som är bra är att då kan jag stå på min favoritsida på planen utan att en stor sol som envist slåss om utrymmet i linsen. Det som också är bra är att jag slipper linjemannen som brukar svissa förbi mitt i fotograferandet, vet inte hur många bilder jag fått kassera för den linslusens skull. Det som är minder bra är då vädret, bilderna blir ju inte med sammma skärpa som när solen tittar fram, men jag ska inte klaga :-)
Dennis fick näta gånger två idag och jag kan med all säkerhet säga att han var mycket nöjd med detta eftersom IF Trion inte lyckats slå Hasslölaget på bra länge. Så vad kan man annat än säga.......

:-) Grattis Dennis och övriga spelare till en fin vinst idag :-)









Inte världens bästa skärpa men vad gör det när man får vinna med 3-0

Snart kvällen igen!

Hoppas ni haft en bra dag :-)

2 kommentarer

AnnaKK

19 Jun 2011 10:28

Jag tillbringade också gårdagseftermiddagen på fotbollsmatch - en riktig rysare. Än rös man av köld och än av spänning, för vädret var ruggigt värre samtidigt som matchen var stekhet! 1-1 blev det till slut, och det får väl sägas var rättvist. Hade ingen kamera med mej...



Trevlig söndag!!! :-)

♥ Carina ♥

19 Jun 2011 19:49

Men dumma linjeman som springer ivägen för "mammarazzi" ;)

Kommentera

Publiceras ej