Fotbollslördag med IF Trion

5kommentarer

Idag blev det inte vinst för de vit/gröna, men många bilder blev det. Nytt filter är inhandlat så nu kan jag fota på igen ifall olyckan skulle vara framme. Vilket väder vi har....nu stånkas det och stönas minsann. Men inte ett stön från mig för jag ÄLSKAR värmen. Härliga mornar och kvällarna ska vi inte bara tala om....såååååååå skönt. Myggen är lite envisa bara, nu gillar de inte mig så mycket men det räcker med att de vill stampa runt på mina ben.


Min flygande son :-)


....en av grabbarna i laget fick ett rött kort så då var de bara tio...

Nu får det nog bli sängen en runda
snart dax att upp igen.

Sov sött!

5 kommentarer

Viktkamp

05 Jun 2011 00:24

avskyr myggen, jag reagerar mer och mer för varje år..

AnnaKK

05 Jun 2011 15:35

Men det kanske ÄR lite för varmt, trots allt, för fotboll just nu!? Om spelarna blir alldeles för heta, och domaren dessutom ser rött... <:-)



Rödast här idag är sonen. Uj, uj, uj, vad han tydligen var alldeles för mycket i solen igår... Själv håller jag mej mest i skuggan, där det är lagom varmt! :-)



Ailas

05 Jun 2011 20:07

De vinner nog nästa gång. Vinner man hela tiden, så kanske man inte längre kan uppskattar när man vinner. :)



Idag var det helt underbart väder, helt i min smak. Igår var det nästan för varmt, jag tål egentligen inte höga temperaturer särskilt bra. Det blev en lång promenad med sonen och lilla barnbarnet under tiden när mamman arbetade. Så nu är jag mör.



Trevlig kväll och en solig kram!

soffie

06 Jun 2011 00:34

blä för mygg men roligt med fotboll.

kram

♥ Carina ♥

06 Jun 2011 16:02

Jag gillar dina "action" bilder :)

Kommentera

Publiceras ej