Några veckor kvar

7kommentarer

Det har nu gått några veckor sedan jag började med Gozzis träning för att komma tillbaka, förhoppningsvis som han var innan operation. Ännu så länge går det mycket bra och vi höjer ribban lite varje dag. Just nu så längtar nog Gozzi mest efter att få springa lös eller att få leka av sig med kompisen Tilly. Men oj så olydig han har blivit, så det blir inget kompislek före uppfriskandet av reglerna som gäller. Gozzi kollar på mig som om jag talade i gåtor när jag ber om något som var en självklarhet för några månader sedan. Kan ju vara så att lydnadsgenen satt just i den bort skrapade delen av kotan. Så nu blir det till att lydnadsträna också, han är helt slut efter tio minuter träning. Men han sover gott efter passen i alla fall.


Gozzi längtar

Måndag och lönevecka :-)

7 kommentarer

mimmione

24 Jan 2011 14:00

ha kanske tycker att han borde få slippa krav om regler nu när han är sjuk, "tyck synd om mig" hoppas att rekreationen funkar och han är sitt gamla jag snart igen

Ailas

24 Jan 2011 17:41

Hej! Ojjj, låter lite som om ni hamnat i ruta 1! Så nu gäller det för matte att ta kommandot på nytt. Det fixar du, så klart. Men, sååååååå roligt att han kryat på sig så där. Tänk vilken skön vår ni kommer att få.



Jag befinner mig i den stora staden och gör inget vettigt, bara snurrar runt. Men ett miljöombyte var inte fel.



Trevlig kväll!

Kram från en tillf nollåtta!

soffie

24 Jan 2011 21:18

va fin han är å duktig!!!kram

maria

24 Jan 2011 21:36

skönt att träningen går bra :)



Ha det så gott fina du !

Kramar

maria

24 Jan 2011 21:36

skönt att träningen går bra :)



Ha det så gott fina du !

Kramar

Marie-Louise

25 Jan 2011 08:47

Vad skönt att operationen gått så bra :)

Lite tyck-synd-om-mig trots kanske...

Annelie m fam

25 Jan 2011 12:30

Kram kram syns imorgon!!

Kommentera

Publiceras ej