Bibel och porr

5kommentarer

Enligen en undersökning om vad svenska hotellgäster helst vill slippa se på hotellrummet så var det 67 procent som vill slippa heltäckningsmattor, 49 procent porrkanalerna och 26 procent bibeln. Överkastet kom på fjärde plats. Vad som saknades på hotellrummet svarade 44 procent frukt och godis, 23 procent saknade böcker och tidningar och 20 procent huvudvärkstabletter och vitaminer enligt undersökningen som Best Western gjort.



Sova på hotell är mysigt för att inte tala om hotellfrukost i lugn och ro.
Att det ligger en bibel på hotellet stör mig inte men jag har många gånger fundat på varför. Tv-porr på hotellet har jag aldrig kollat på så det kan jag inte uttala mig om jag vill slippa eller inte. Stör mig inte på sådan jag kan påverka själv. Däremot så tycker jag det är skönt att slippa det där snuskiga överkastet, eftersom det inte byts mellan hotellgästerna. Heltäckningsmattan får det gärna vara, bara den är ren utan fläckar och hår.

:-)

5 kommentarer

Ailas

30 Jan 2011 13:19

Älskar också att bo på hotell, inte minst då i kombination med god frukost.



Rummet ska vara RENT, annars bryr jag mig inte så mycket. Bibeln stör mig inte, ej heller porren. Jag slår aldrig på TV eller video i alla fall.



Jag uppskattar små fina shampoo-, balsam- och badoljeflaskor i badrummet.



Trevlig söndag!

Kram

Per-Anders

30 Jan 2011 14:06

Jag läste nånstans att traditionen att ha en bibel på hotellrummet är en kvarleva från förr då många sjömän bodde på hotell och i sin ensamhet behövde något att läsa. Vet egentligen inte om det stämmer. Sjömän brukar kanske inte bo på hotell...

AnnaKK

30 Jan 2011 16:28

Jag kan stå ut med det mesta bara jag får bo på hotell lite oftare än vad jag gör - och nån annan betalar! ;-)



Har precis börjat andas normalt igen efter handbollsmatchen. Så himla synd att killarna inte orkade bärga bronsmedaljen... Men som de slet!!! Halvt ihjälslagna, och ändå spelar de vidare... Man saknar nästan ord!!

soffie

30 Jan 2011 16:34

jag sover aldrig på hotell mer än då vi åker utomlands å då bor vi i en lägenhet,

ha en goo vecka

maria

30 Jan 2011 20:49

skulle inte tacka nej till en hotellnatt ensam med min make :)



Må så gott !

Kramisar

Kommentera

Publiceras ej