Astro

5kommentarer

Nästan i var och varannan tidning kan man läsa om mitt nya årsastro, kärlek och hälsa och mycket annat. Inte utan att jag brukar roa mig med att glutta in i det nya året som någon förmodligen har suttit och plitat ihop medan stjärnorna gnistrat. I år tycker jag det handlar mycket om hur stjärnorna leder dig att komma iform. Skrattade lite när jag läste att tennis vore den bästa sporten för mig för då fick båda ha bollen lika mycket, för det tilltalar vågens sinne för balans. Vi skulle bara klargöra reglerna innan. Jag är ju då våg och mycket, inte allt, stämmer bra in på mig hur en våg är. Enligt denna stjärnkoll ang att komma iform så har jag två hinder att övervinna innan jag ger mig ut i träningsspåret. Min medfödda lättja och bristande förmåga att bestämma mig. Hahaha...börjar bra "eller hur"! Allt låter roligt, dels kan jag inte välja dels vill jag inte för "tänk" om jag missar något när jag väl bestämt mig. Men när jag väl har bestämt mig så flyter allt på och jag befinner mig i ett lyckorus. Några rader längre ner så står det att jag tränar inte för tränandets skull utan för att umgås. STÄMMER JU! Ensamhet är det värsta man kan utsätte en våg för, delad upplevelser är dubbel upplevelse för en våg. Så när vi kommer till jobb så ska jag söka jobb som medlare. Det där sista får jag nog fundera över.
Så är det med det!


Hittade en isfri bild som jag tyckte passade in på mig

Inte lätt att vara våg!

:-)



5 kommentarer

soffie

18 Jan 2011 22:10

va otroligt vacker bild,intressant med horoskop men nu har de visst kommit på att stjärntecknen inte stämmer jag blev plötsligt oxe i det nya istället för tvilling,hmmm

må gott

AnnaKK

19 Jan 2011 13:52

Min son är också våg, så jag ska vidarebefordra det här med tennis till honom! :-D Fotboll och andra lagidrotter passade aldrig honom, men det var knappast för att han ville att alla skulle ha bollen lika mycket utan för att han ville vara BÄST! Och VINNA-VINNA-VINNA!! Oj, vad arg han kunde bli på sina lagkamrater om inte de gjorde sitt jobb...! Phu... Det var närmast en lättnad när han slutade! Men bollsinne har han, och tennis är en sån där sport som aldrig blev av att testa för hans del. Men förmodligen kunde han ha blivit en Wimbeldon-vinnare!? Fniss! ;-)

Mimmione

19 Jan 2011 14:26

HA vad roligt jag är också våg, men jag har bestämt mig med min träning, tränar ju på ett gym, men där finns ju i och för sig massor att välja på och jag prövar det mesta, Afro, body.pump, spinning och body combat, allt roligt....men det där med medlare känner jag till, är sådan och har svårt att välja sida i en konflikt, vill alla väl, och på något sätt är det väl så, när man anser att man har RÄTT så blir det ju tokigt när någon kommer och säger att "nej du har fel" TROR att det gäller att inse att min sanning är inte din...vi är individer och det är det som gör det så spännande, i mitt jobb blir man mycket av en medlare, så jag har hamnat rätt, helt klart...

Marie-Louise

19 Jan 2011 21:25

Jag brukar också kika i de där årsastrona :) lite roliga och vissa delar stämmer in. Men det stämmer nog in på de flesta som läser dom :D

AnnaKK

20 Jan 2011 08:11

Go´dagens!



Om du har Phoptoshop eller Elements så är det "lätt som en plätt" att fixa sej en så kallad pensel som man kan märka sina foton med. Gjorde ett inlägg igårkväll om hur man gör... :-)



Kommentera

Publiceras ej